§ 1 Postanowienia ogólne
- Portal internetowy Matematikon działający pod adresem matematikon.edu.pl (dalej: Portal) jest prowadzony przez: Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”
z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000442857, dla której został nadany NIP: 521-364-12-11; numer REGON: 146-433-467, oraz numer BDO: 000460502, zwaną dalej Fundacją (dalej jako „Portal”). Reprezentuje: Michał Jeziorski – Prezes Zarządu. Regulamin dotyczy usług Fundacji świadczonych przez zorganizowaną część przedsiębiorstwa Matematikon & Anglikon, dane kontaktowe: numer telefonu 695291885, adres e-mail: kontakt@matematikon.edu.pl realizowanych przez Bartłomieja Tomońskiego i Renatę Miłkowską.
- Regulamin określa:
- zasady korzystania z Portalu;
- czas i zasady realizacji usług edukacyjnych;
- warunki i formy płatności;
- uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy;
- zasady składania i rozpatrywania reklamacji;
- prawa Klienta będącego konsumentem.
- Portal prowadzi sprzedaż usług
edukacyjnych za pośrednictwem strony internetowej,
z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. Umowy świadczenia usług zawierane przez Klienta za pośrednictwem Portalu są umowami zawartymi na odległość, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. - Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania z Portalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
- Przeglądanie Portalu nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na usługi edukacyjne świadczone za pośrednictwem Portalu nie wymaga zarejestrowania. Korzystanie z Portalu w opisany powyżej sposób jest równoznaczne z zawarciem przez Klienta z Portalem nieodpłatnej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Umowa taka zostaje zawarta na czas przeglądania Portalu i ulega rozwiązaniu z momentem opuszczenia przez Klienta strony internetowej Portalu.
- Regulamin jest nieodpłatnie dostępny dla każdego, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtworzenie oraz utrwalenie, pod adresem: www.matematikon.edu.pl/regulamin
- Klient jest zobowiązany do zapoznania się w treścią Regulaminu. Korzystanie z Portalu jest możliwe wyłącznie po zapoznaniu się oraz akceptacji Regulaminu.
- Klientem Portalu mogą być podmioty, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
§ 2 Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Portalu
- Do przeglądania Portalu, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji.
- Do korzystania z niektórych funkcjonalności Portalu, w tym do składania zamówień́ na usługi edukacyjne, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
§ 3 Warunki i czas realizacji zamówienia
- Informacje zawarte w Portalu, w tym w szczególności ogłoszenia, reklamy oraz cenniki, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Informacje zawarte w Portalu stanowią natomiast zaproszenie do zawarcia umowy, opisane w art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
- Klient składa zamówienie za pośrednictwem:
- poczty e-mail (na adres zamieszczony na Portalu);
- formularza kontaktowego;
- kontaktu telefonicznego (na nr tel. widoczny na Portalu);
- innych portali, np.: e-korepetycje.net, korepetycje24.com, olx.pl, facebook.pl
- Złożenie i potwierdzenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny usługi. Potwierdzenie zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Portalem a Klientem.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że Klient podał nieprawdzie dane, Portal ma prawo odstąpić od realizacji usługi, powiadamiając o tym Klienta.
- Zamówiona usługa realizowana jest w terminie każdorazowo indywidualnie ustalonym z Klientem.
- Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele lub dni ustawowo wolne od pracy, rozpatrywane będą dopiero w najbliższym dniu roboczym.
- Portal zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działalności, w tym szczególnie w celach dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych lub modernizacyjnych.
- Zapłata za zamówione usługi edukacyjne następuje poprzez przelew tradycyjny lub płatność za pośrednictwem szybkich płatności dotpay.pl Szczegóły dotyczące możliwych sposobów płatności, Klient otrzymuje na wskazany wcześniej przez niego adres mailowy.
- W przypadku, gdy możliwa będzie realizacja tylko części usług edukacyjnych, Portal może zaproponować Klientowi:
- anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta, Portal będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia);
- anulowanie
zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa
w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Portal będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie); - realizację świadczenia zastępczego, które zostanie ustalona z Klientem. Zamówienie na podstawie świadczenia zastępczego, po zatwierdzeniu przez Klienta, traktowane będzie jako finalne;
- podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta realizacja składających się na zamówienie usług edukacyjnych zostanie dokonana w innym indywidualnie ustalonym terminie).
- W przypadku przemijającego braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z ważnych przyczyn, Portal poinformuje o tym Klienta poprzez wysłanie informacji na adres jego poczty elektronicznej podany w formularzu kontaktowym w terminie 24 godzin licząc od dnia zawarcia umowy. Realizacja usług odbędzie się za zgodą Klienta w innym ustalonym przez strony terminie.
- Klient może zwrócić się do Portalu z prośbą o realizację zamówionych usług w innym niż pierwotnie ustalonym terminie w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn, jednakże nie później niż na 24 godziny przez terminem ich realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Portalu i otrzymanie zgody Portalu na takie działania.
- Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia, które nie mogło zostać zrealizowane w całości lub części, została dokonana z góry, Portal zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub różnicę) w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wysłania informacji, na zasadach szczegółowo wskazanych w punkcie § 8 Regulaminu.
- W przypadku podania przez Klienta
błędnych lub niedokładnych danych, w tym
w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Portal nie ponosi odpowiedzialności za brak realizacji lub opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie. - Portal może zamieścić na stronie internetowej informację o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi realizacja zamówionych usług edukacyjnych. Przedmiotowa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji usługi w wybrany przez Klienta sposób.
- Zamówienia indywidualne (poza wskazanymi na Portalu pakietami i opcjami) można składać za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Portalu lub telefonicznie. W takim przypadku, Portal dokona orientacyjnej wyceny i prześle ją na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
- W przypadku Klienta-konsumenta, usługa zostanie zrealizowana:
- w przypadku wyrażenia zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – w terminie wskazanym w ust. 5 niniejszego paragrafu;
- w przypadku niewyrażenia zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – najwcześniej po upływie terminu na odstąpienie od umowy.
- Portal obsługuje Klientów na terytorium Unii Europejskiej.
§ 4 Ceny usług
- Ceny zamieszczane przy oferowanych przez Portal usługach są cenami brutto, to znaczy, że zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są w polskiej walucie (polski złoty – PLN).
- Portal zastrzega sobie prawo zmiany cen usług edukacyjnych znajdujących się w Portalu, wprowadzania nowych usług i ich pakietów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy przed dokonaniem ww. zmian, lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
- w przypadku realizowana usługi pominięciem środków komunikowania się na odległość, tj. w trybie stacjonarnym, koszty dojazdu do Klienta zawierają się w cenie usługi i Klient nie jest nimi obciążany.
- Cennik usług można sprawdzić po wejściu na stronę matematikon.edu.pl, wybierając zakładkę „oferta” a następnie klikając w wybraną miejscowość lub „online”.
§ 5 Sposoby płatności
- Klient może dokonać zapłaty w jeden z następujących sposobów:
- przelewem błyskawicznym za pomocą jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Portal, pozwalający na dokonywanie szybkich płatności za zamówienie;
- przelewem bankowym, na rachunek Portalu.
- Klient, aby móc skorzystać z jednego z systemów płatności elektronicznych dostępnych w Portalu, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2) regulaminu, musi zaakceptować regulamin i warunki korzystania z danego systemu płatności elektronicznej. Lista dostępnych w Portalu systemów płatności elektronicznych dostępna jest podczas finalizacji zamówienia.
- Zwrot środków następuje w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 6 Prawo do odstąpienia od umowy
- Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się do Klienta, który jest konsumentem, lub do osoby fizycznej, wobec której zgodnie z prawem stosuje się przepisy dotyczące konsumenta (dalej zwanego Klientem-konsumentem).
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przepisy dotyczące konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient-konsument ma prawo odstąpić od
zawartej umowy bez podania przyczyny
i ponoszenia kosztów. Umowę, od której Klient-konsument odstąpił, uważa się za niezawartą. - Do odstąpienia od umowy przez Klienta-konsumenta wystarczające jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesyłanie do Portalu, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia zawarcia umowy:
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarcza:
- wysłanie pisemnego oświadczenia na adres Portalu lub
- wysłanie skanu podpisanego oświadczenia na adres e-mail Portalu kontakt@matematikon.edu.pl.
- Portal niezwłocznie prześle Klientowi-konsumentowi, na trwałym nośniku, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w sposób elektroniczny, o którym mowa w ust. 6 pkt 2) niniejszego paragrafu.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Portal zobowiązany jest do zwrotu Klientowi-konsumentowi zapłaconej kwoty za niewykonane usługi objęte zwrotem w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy.
- Portal dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient-konsument, chyba że Klient-konsument uzgodni z Portalem inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Klient-konsument przesłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim otrzymał potwierdzenie realizacji zamówienia, zamówienie jest anulowane.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi-konsumentowi w odniesieniu do umów, które zostały wskazane w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, to jest umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- Portal dokona również korekty uprzednio przekazanych Klientowi-konsumentowi dowodów zakupu (faktura korygująca VAT lub specyfikacja korygująca).
§ 7 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności usługi z umową.
- Reklamację z tego tytułu, Klient składa na
piśmie lub e-mailem w terminie 2 (słownie: dwóch) lat od dnia realizacji usługi,
na adres do korespondencji lub adres
e-mail, wskazany w § 10 regulaminu. - Reklamacja może zawierać jedno z żądań:
- obniżenia ceny w przypadku niezgodności usługi z umową;
- usunięcie wskazanej wady w zakreślonym terminie;
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy w przypadku realizacji usługi w sposób tak dalece nieprawidłowy, że była ona dla Klienta nieprzydatna.
- Portal może żądać uzupełnienia reklamacji
poprzez przesłanie na adres wskazany
w wezwaniu o uzupełnienie reklamacji m.in. kopii lub skanu dowodu zakupu (np. faktury VAT lub specyfikacji). - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej złożenia, lub jeżeli niezbędne było uzupełnienie reklamacji, od dnia uzupełnienia reklamacji.
- W przypadku, w którym Portal nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie wskazanym w ust. 5 niniejszego paragrafu, przyjmuje się, że reklamacja została uznana.
- Portal poinformuje Klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji pisemnie lub na trwałym nośniku, w sposób tożsamy, że sposobem złożenia reklamacji przez Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Portal niezwłocznie informuje o tym Klienta i dokonuje w zależności od żądania: obniżenia ceny i zwrotu Klientowi jej części lub zwrotu Klientowi pełnej ceny usługi w sposób ustalony pomiędzy Klientem a Portalem. Portal wystawia Klientowi odpowiednią korektę dowodu zakupu (faktura korygująca VAT lub specyfikacja korygująca).
- Zastosowanie określonego sposobu
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu możliwe jest tylko za obopólną zgodą Klienta
i Portalu. Szczegółowe procedury pozasądowego rozstrzygania sporów między
Klientem a Portalem, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl, na stronach internetowych
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także
u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów. - W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, do określenia praw i obowiązków Klienta i Portalu w przypadku stwierdzenia wady usługi zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się odpowiedzialność Portalu z tytułu rękojmi.
§ 8 Zwrot zapłaconej przez Klienta należności
- Portal dokona zwrotu, w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy zapłacie, w przypadku:
- anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;
- uznania reklamacji.
- Portal dokona zwrotu pieniędzy na rachunek
bankowy Klienta (w tym powiązany
z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) lub przekazem pocztowym (klient ponosi koszty przekazu), jeśli zamówienie było opłacone: - z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej;
§ 9 Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub poprzez stronę internetową. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Portalu.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez zgłoszenie prośby do administratora danych lub klikając na link deaktywujący, znajdujący się w każdej wiadomości Newslettera.
§ 10 Dane kontaktowe Portalu
Klient z Portalem może kontaktować się:
- telefonicznie, pod numerem: 695291885;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: kontakt@matematikon.edu.pl;
- pisemnie, na adres: ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa;
§ 11 Postanowienia końcowe
- Portal informuje, że korzystanie z usług
świadczonych drogą elektroniczną wiąże się
z zagrożeniami wynikającymi z ogólnodostępnego charakteru sieci Internet, w tym
w szczególności z możliwością pozyskania lub modyfikowania przesyłanych danych Klienta przez nieuprawnione podmioty trzecie. W celu minimalizacji powyższego zagrożenia, Klient powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, w tym
w szczególności używać programów antywirusowych, posiadać aktualne wersje przeglądarek internetowych oraz system operacyjnych oraz nie korzystać z otwartych punktów dostępowych. - W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Portal nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- Portal nie ponosi odpowiedzialności za urządzenia oraz infrastrukturę, z których korzysta Klient, w tym w wadliwe działanie publicznych sieci teleinformatycznych, powodujące np. brak lub zakłócenia w dostępie do strony internetowej Portalu.
- Portal informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych Portalu znaki handlowe (loga, logotypy, etc.), materiały graficzne lub zdjęcia, podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Portal wyłącznie dla celów informacyjnych.
- Portal w najszerszym dopuszczalnym przez
prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w
funkcjonowaniu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich
lub niekompatybilność Portalu
z infrastrukturą techniczną Klienta. - Portal zwraca uwagę, że strona internetowa Portalu zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Portalu, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, etc.). Klienci oraz osoby odwiedzające Portal zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Portalowi oraz podmiotom trzecim. Klient lub osoba odwiedzająca stronę internetową Portalu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
- Klient nie może umieszczać w Portalu treści o charakterze bezprawnym, niezgodnych z obowiązującym prawem, niemoralnych lub naruszających dobro osób trzecich, jak również nie może publikować linków do materiałów pornograficznych, obscenicznych lub urągających godności innych osób.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie systemu teleinformatycznego Portalu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w sposób działania Portalu lub jego elementy techniczne.
- Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia potwierdzone przed dniem wejścia zmian w życie.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy:
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, spory związane z umowami zawartymi na podstawie Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Portalu.
- Regulamin obowiązuje od dnia: 29.11.2021.
Komunikat w sprawie pozasądowego rozstrzygania sporów
Zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia
21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów
konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy
2009/22/WE (rozporządzenie
w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
„Twój Startup” z siedzibą w Warszawie niniejszym udostępnia łącze elektroniczne
do internetowej platformy ODR (online dispute resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Platforma ODR umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między przedsiębiorcami
i konsumentami. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter dobrowolny.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
………………………………………………
(Imię i nazwisko osoby składającej pismo)
………………………………………………
………………………………………………
(adres osoby składającej pismo)
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12 lok. 766
00-503 Warszawa
Adres do doręczeń:
Ul. Żwirki 1C/4D, 90-448 Łódź
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Ja, niżej podpisany/na niniejszym odstępuję od następującej umowy:
- Data zawarcia umowy ………………………………………………………………………………………
- Przedmiot umowy …………………………………………………………………………………………….
……………………………
Podpis konsumenta
Data: ………………………….
WZÓR REKLAMACJI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)
………………………………………………
(Imię i nazwisko osoby składającej pismo)
………………………………………………
………………………………………………
(adres osoby składającej pismo)
Fundacja RozwojuPrzedsiębiorczości “Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12 lok. 766
00-503 Warszawa
Adres do doręczeń:
ul. Żwirki 1C/4D, 90-448 Łódź
REKLAMACJA
Ja, niżej podpisany/na niniejszym składam reklamację dotyczącą umowy z dnia ………………………….……………., której przedmiotem było ………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Przyczyna zgłoszenia reklamacji: ……………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
(należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji)
Wobec powyższego *:
- wnoszę o obniżenie ceny usług do kwoty ………………………………………………………….. ;
- wnoszę o usunięcia wady …………………… w terminie ……………………….;
- oświadczam, iż odstępuję od umowy.
……………………………
Podpis konsumenta
Data: ………………………….
* niepotrzebne skreślić.
Ostatnie komentarze